Cautări pe acest blog

vineri, 4 februarie 2011

Una caldă, una rece - despre unii musulmani

A fost o perioadă de pauză în articolele mele despre islam și fenomenele religioase. Din păcate, văd că și TLP e cam ocupat în ultima vreme.

Pe de altă parte, vreau să fie clar pentru cititorii mei că nu-s obtuz și știu că există și indivizi care fac bine, care au vederi deschise, care sunt toleranți, chiar dacă sunt religioși. Asta pentru că, bineînțeles, a fi religios nu înseamnă automat că ești bătut în cap sau stupid, așa cum am fost acuzat de mai multe persoane că aș crede.

Iată un musulman care își dă seama că islamul trebuie să se reformeze pentru a supraviețui:



Nu e primul, nu e ultimul și sper să fie ascultat și înțeles de câți mai mulți musulmani.

În altă ordine de idei, sper ca mișcările socio-politice din Tunisia, Egipt și Yemen să aducă democrație și libertate și ca toți să se alieze pentru asta, așa cum pare că se întâmple în acest clip la minutul 0:45.



Din câte am auzit, în Egipt, organizația teroristă Frăția Musulmană deja are planuri de a stabili sharia în Egipt sau cel puțin de a crea tensiuni si mai mari în zonă pentru a-și creste puterea. Sper să nu se întâmple, deși după cantitatea de "allahu akbar" care se aude pe fundalul acestui clip nu-s prea optimist.



Libertatea e religia mea și o doresc și altora care o respectă...

0 comentarii: