Cautări pe acest blog

duminică, 31 iulie 2011

Se-nmultesc ateii iar (5 bloguri noi)

Uite că a venit momentul să anunț iar noi și noi bloguri ateiste sau cu teme uneori ateiste.

Întâi avem două bloguri care spun răspicat „Fără religie!” și, respectiv, „Religia e pentru retardați”, deși o spune în engleză (nu vă îngrijorați, conținutul e în română, „războinicu' luminii” scrie pentru vorbitorii de română și scrie bine).



Blogul numărul 3 pune realitatea față în față cu fantasmele pentru că se numește „Eu versus Dumnezeu”. Sper să scrie mai des, că scrie tare și apăsat la coicul religiei...


Vă prezint și blogul lui Aristocle care, pe lângă tot felul de subiecte interesante amestecate într-un mix eclectic unic, ne aduce aminte de consecințele religiei și prostiei în societate.


Ultimul blog de azi are un nume ironic, având în vedere cât de inactiv este, vorbim despre „Ateismul activ” care la momentul scrierii acestui articol avea o poezie ca mesaj pentru creștinism:

Aceste fiind zise, le urez „bine ați venit!” celor 5 noi bloguri în blogroll-ul meu și nu m-aș supăra de dacă s-ar simți de-ai casei de la bun început. Până la urmă, dacă noi între noi nu ne facem un pic de promovare, sigur n-o să vină televiziunile să ne facă. Cel puțin nu încă. :-)

3 comentarii:

Literesicifre spunea...

Si eu, si eu! :)

Zergu spunea...

@Litere și cifre: Pentru tine fac alt anunț că te-am ratat în lista asta și au văzut destui articolul deja ca să nu-ți mai vadă blogul.

Partea bună e că o să ai parte de redirecționare exclusivă a traficului, deci stai mai bine ca cei din tura asta ;-) .

Literesicifre spunea...

Multumesc! :)