Cautări pe acest blog

sâmbătă, 27 martie 2010

Umor involuntar creștin

Acestea sunt perle umoristice creștine... umor involuntar adicătelea!

Toată vremea veşmintele tale să fie albe şi untdelemnul să nu lipsească de pe capul tău! - Ecclesiastul 9:8

Igiena părului, stilul creștin

Iată, Eu sunt cu tine şi te voi păzi în orice cale vei merge; te voi întoarce în pământul acesta şi nu te voi lăsa până nu voi împlini toate câte ţi-am spus". Iar când s-a deşteptat din somnul său, Iacov a zis: "Domnul este cu adevărat în locul acesta şi eu n-am ştiut!" Şi, spăimântându-se Iacov, a zis: "Cât de înfricoşător este locul acesta! Aceasta nu e alta fără numai casa lui Dumnezeu, aceasta e poarta cerului!" Apoi s-a sculat Iacov dis-de-dimineaţă, a luat piatra ce şi-o pusese căpătâi, a pus-o stâlp şi a turnat pe vârful ei untdelemn. Iacov a pus locului aceluia numele Betel (casa lui Dumnezeu), căci mai înainte cetatea aceea se numea Luz. - Geneza 28:15-19

Ce zice Dumnezeu de omniprezența și ce pricepe tălâmbu'...
Undelemnul este esențial pe vârful pietrei!
Acu' se numește Betel că înainte numea Luz. Clar, nu?

.. zece baturi fac un homer, căci homerul are zece baturi - Iezechiel 45:14

Curat circular, coane Fănică!

..te voi zdrobi şi vei şti că Eu sunt Domnul
..Voi săvârşi astfel judecăţi împotriva lui Moab, şi ei vor şti că Eu sunt Domnul
..Voi săvârşi împotriva lor cumplite răzbunări, pedepse grele, şi vor şti că Eu sunt Domnul, când voi săvârşi asupra lor răzbunarea Mea - Iezechiel 25

Eu sunt șefu', da?


Orice altă insectă înaripată care are patru picioare e spurcată pentru voi şi vă spurcaţi de ele. - Leviticul 11:23

Băi, care mi-ați luat insecta cu 4 picioare?

Şi a zis tânărul către înger: "Frate Azaria, pentru ce sunt bune ficatul, inima şi fierea acestui peşte?" Şi acela i-a răspuns: "De-l chinuie pe cineva un demon sau un duh rău, se afumă bărbatul sau femeia aceea cu inima şi ficatul şi nu-l va mai munci. Iar cu fierea se unge la ochi omul care are albeaţă, şi se vindecă". - Tobit 6:7-9

Așa cum demonul e hăituit de fumul de ficate și de cord de la peșteeeee,
Așa fuge albeața ochiului de fiereeeeee! Aaaaamiiiiin!

De se vor bate între dânşii nişte bărbaţi, şi femeia unuia din ei se va duce ca să scoată pe bărbatul său din mâna celui ce-l bate şi, întinzându-şi ea mâna, va apuca pe acesta de părţile lui ruşinoase, Să i se taie mâna ei şi să nu o cruţe ochiul tău. - Deuteronomul 25:11-12

Băi femeie, de ce te bagi? Și mai important, ce ai, fă, cu oole lu' ăla, nu știi că n-avem milă și-ți tăiem mâna?



Să ne bucurăăăăm!


Deci să ne bucurăm...


Așea!

0 comentarii: