Cautări pe acest blog

miercuri, 12 ianuarie 2011

Dan Puric spune "ateii n-are prințip", eu spun că e un cristofascist îndrăgostit de faimă

Nu scriu mult, pentru că nu merită, doar citez:

Am mai spus eu în conferinţele mele că băşcălia este de tip ateu. Ea nu are nimic sfânt. Poţi să râzi de Iisus Hristos, de mama, de Ştefan cel Mare. Exact ce fac ăştia acum, ca să desacralizeze, să încoloneze.


Nu am idee de unde are impresia că umorul tre' să fie ca vaca în India. Când spui „sacru” automat vrei ca acea idee/entitate/chestie să fie intangibilă nu prin valoarea ei proprie ci pentru că spui tu. Implicit mai spui și că oricine nu se supune etichetei de sacru aplicată arbitrar de tine comite o mare crimă, o blasfemie, iar proclamarea blasfemiei e metoda prin care criticii îi este băgat căluș în gură pentru că nu e de acord cu dogma.

Dacă vorbim de o ideologie politică „blasfemia” e botezată „diversiune”, „dizidență” sau „trădare”.

Adevărul nu are nevoie să se apere cu etichete false precum „sacru”, „blasfemie”, „desacralizare”.

Revenind la Dan Puric, am constat că omul are anumite calități și am ținut să-i precizez asta personal pe canalul de YouTube. Deoarece îi place să fie ridicat în slăvi mi-a apreciat comentariul și, deși are cenzura moderarea activată la mesajele de pe canal, l-a lăsat să treacă:



Se pare că talentul lui de origine divină nu l-a ajutat să priceapă ironia... a, stai...

2 comentarii:

0Z spunea...

Nu cred ca se ocupa chiar el de cont, dar oricum e bine sa ramana acolo mesajele.

Printipuri... sacralitate... Dovada ca prostia e sfanta pentru credinciosi.

Freija spunea...

Da' chiar, nu incercau astia sa ne bage pe gat o "lege a blasfemiei"? Asta gasesc eu....blasfemie curata.... Ar insemna sa nu mai pot spune nimic de nici un zeu de la Marea Zeita incoace, si ca nu pot sa rad de pustanii "satanisti" cu pentagrame agatate de urechi. Nooo way, blasfemia e sfanta si intangibila, dreptul dat de adevaratul Dumnezeu, Inorogul Roz Invizibil, slavit fie numele Sau.