Cautări pe acest blog

miercuri, 9 iunie 2010

Frica și religia merg mână în mână II

După ce am povestit experiența mea personală cu frica chiar și după deconversie, am găsit la HappyAteista un articol despre cum fundamentaliștii din SUA folosesc frica pentru a spăla pe creier și pentru a speria pe indivizii mai influențabili să creadă.

Toată chestia se petrece la așa numita „Casă a Iadului/Hell House” despre care a scris Russel Glasser după ce a vizitat-o. Nu știți cine este Russel Glasser? Este unul dintre gazdele de la faimoasa emisiune „The Atheist Experience Show”, emisiune ale cărei înregistrări mi-au fost esențiale în deconversie. Aaa, da, Matt Dillahunty și Martin Wagner au și vorbit în emisiunea nr. 523 despre Hell House (pe la minutul 5:30, 17:00 și probabil și alte momente; urmăriți toată emisiunea sau alte emisiuni, chiar merită).

Pun și aici clipul cu filmări de la Hell House, în caz că vă e lene să mergeți la HappyAteista (Să vă fie rușine, Ateista Fericită știe ce vorbește și mai si vorbește bine de tot, eu zic s-o vizitați că dacă nu, vă mănâncă Quetzalcoatl capul când o sa muriți. Pe cuvântul meu de pionier!)

Urmăriți-l pe bărbatul mai în vârstă care are mustață. De la început e speriat și curg apele de pe el ceva de nedescris.



Exact cum a spus și Ateista Fericită:

Uitați ce metode de ”convertire” au... 'Not trying to guilt or scare you', my ass!

0 comentarii: