Cautări pe acest blog

luni, 7 ianuarie 2013

Departamentul de arheologie al BOR a descoperit un nou zăcământ de moaşte nelinse

Ciolanologii Bisericii Ortodoxe Române au descoperit în urmă cu câteva zile cel mai mare zăcământ de moaşte cu puritate ridicată din zona balcanică. Principala caracteristică a acestor moaşte constă în faptul că n-au fost linse niciodată, ceea ce va reprezenta un avantaj imens pentru participanţii la licitaţiile cu mumii sfinte.

Ciolanologul-şef al BOR, Arsenie Limbescu, a declarat următoarele: “Aveam câteva cunoştinţe despre zăcământul de moaşte cu pricina şi am făcut chiar şi prospecţiuni în zonă. Locuitorii din apropiere ne-au spus că au fost martori ai minunilor petrecute acolo. Tractoriştilor care treceau prin zona le lăcrimau iconiţele agăţate la oglindă, iar doamna Safta a lu’ Zăpăcitu’, membră reputată a consiliului parohial din satul Cocârlaţi, mi-a mărturisit că fiica sa chiar a rămas însarcinată fără sa aibă parte de ştromeleag.”

Maica Precista Clitorisa, de la mănăstirea “Sfântul Clismenie”, a declarat că va pupa numai moaşte de la noua exploatare pentru a contracara apariţia cariilor dentare. Aceasta a mai spus: “Problema pe care o întâlnesc destul de des constă în faptul că părintele Slobozie mă vizitează în fiecare noapte şi-mi confundă fanta dătătoare de plăcere cu moaştele. Într-adevăr, păsărica mea aduce puţin ca aspect cu moaştele şi face chiar şi minuni, dar nu-mi imaginam că ar putea cineva, vreodată, să mi-o confunde cu sfintele moaşte.”

Sfintele moaşte vor fi extrase, iar evaluarea acestora va fi facută de părintele Onanie Lăbăreanul, expert minunolog: “Estimăm că volumul se ridică undeva în jurul valorii de 500 de metri cubi de moaşte calitatea I. Dacă folosirea lor va fi facută cu moderaţie, acestea ar putea asigura obiectul procesului de lingere pentru urmatorii 150 de ani. Aşa să ne ajute Dumnezeu. Amin.”

2 comentarii:

Anonim spunea...

iar doamna Safta a lu’ Zăpăcitu’, membră reputată a consiliului parohial din satul Cocârlaţi, mi-a mărturisit că fiica sa chiar a rămas însarcinată fără sa aibă parte de ştromeleag.”

Iisus 2.0 ?

Zergu spunea...

Maria 2.0.